1 ."Atletico Madrid are ready to compete for Real Madrid B striker Roberto Soldado.
Soldado has expressed an ambition to leave Real in search of regular first team action and has been linked with several Primera Liga rivals".
2. Man U har nu lagt ett bud på 20 milj + Nistelroy .. Chelsea har tydligen samma bud 20 milj + Drogba.. Mina känslor angående Torres är lita mixade just nu,, Tycker det kan bli lite för mycket självkära dribblingsförsök istället för att spela lite enklare ibland,, Vi har egentligen ingen killer i straffområdet,, som det är just nu är både Torres och Agüero mer driv med boll spelare, inte killer i avsluten, Kezman kommer nog aldrig hitta formen igen känns det som, kanske räcker med Agüero i den rollen som Torres hade som bolldrivare, sen låter bå¨de Nistelroy och Drogba som starka o bra alternativ, både luften o marken, Vi är faktiskt lite veka i det offensiva luftrummet, jag känner på mig att om Nistelroy kommer så kommer han sätta 20 mål nästa sässong med tanke på att han vill visa att dom i Man U gjorde fel.. jag är förvirrad egentligen,, har verkligen Torres gjort sitt i Atleti?? känns som att Atleti kommer att tappa sin själ om Torres drar men samtidigt så kommer Torres vara kapten så länge han är kvar, och det funkar tyvärr inte för mig, han är helt fel spelar typ att leda ett lag i glädje och sorg, behöver nån starkare, en pushare, en skrikare, en jävlar anamma människa i kaptensrollen. Vi en stark kapten, en killer i straffområdet och ny playmaker.. tycke vi ska släppa det gamla svaga Atleti som varit för beroende av en "då" 18 åring att leda oss,, jag tror att vårt beroende av Torres har förstört hans spel, kapten, målgörare, frälsare, själen i klubben, snälla låt grabben leva och spela fotboll, och ha kul. Han tagit ett för tungt ansvar för tidigt i livet.
Aupa våran kära El Niño..
Aupa Atléti
Aupa Atleti