Spelarna uttalade sig att vi snart kommer igån och Bianchi ha sagt att vi hade legat långt upp i tabellen om vi inte hade släppt in en massa kvitteringar i sista spelmin, och att dom tränar hårt på att hålla tätt dom sista 10 min.
Det stämmer ju det han säger.
Men det som är mest patetiska och sorgliga med det uttalandet är att Bianchi spelar Atletilaget som om han tagit över Cadiz eller nåt, spelar deffensivt på hemmaplan och är fullt nöjd om vi kan fixa 1 poäng!!
Det som är sorgligare är att Bianchi inte inser är att vi inte ska "behöva" hålla tätt på hemmaplan mot ett lag som Alaves dom sista 10 min, det ska redan vara avgjort med 2 - 0 eller 3 - 0 när klockan slår 80 min, jag kan slå vad om att vi t.o.m hade piskat ett lag Alaves på hemmaplan förra året, även med Sosa, Jorge, Nano och company.
Lag brukade vara rädda att spela på fruktade Vicente Calderon.
Inte nu längre, för nu har vi senila Bianchi, han gör narr av Atleti som hemmalag när han innan matchen visar respekt för motståndarna genom att spela med dubbla pivote.
Spelarna måste ta på sig lite skuld för hemmapspelet, men Bianchi är den största orsaken.
Han spelade aldrig så här deffensivt med Boca, jag fattar inte?
han måste bort, detta funkar inte. Jag har fan lust att skicka en betald torped för att knäcka knäskålarna på Gabi och Zahinos så Bianchi blir tvungen att spela på ett annat sätt, tyvärr, jag är så jävla frustrerad, dom andra skrattar åt vårat hemmaspel.
Vi har såna rika spanska utbytesstudenter på högskolan från Madrid, och gissa vilka dom hejar på? Real!!!
Brukar kolla på TV4+ matcherna på kårens bioduk i skolpuben.
Dom där jävla Madridistafittorna sitter och garvar åt Zahinos och Gabi och våran totala grisfotboll på mittfältet.
När Raul la dig ner i derbyt och fick straff så garva dom efter Lopez utvisning, där gick min röra tråd, jävla fittfuskarlag tänkte jag och slängde min pomme frittes med ketchup rakt i huvet den som kaxigast.
Jag lackar på Bianchi snart, detta måste få ett slut, annars kommer jag läggas in på psyket slutet av sässongen om det inte sker nån ändring.
Aupa Atleti