Ärligt talat... jag blir så jävla förbannad! Var är glöden? Kezman, Galletti och Maxi spelar helt utan hjärta. Alla dessa tre spelare underpresterar grovt idag. Jag ger FAAN i hur jävla bra de är på pappret, utan glöd funkar det inte. Därför anser jag att man till nästa match byter ut divorna mot mer hungriga spelare. In med Arizmendi istället för Kezman... Tyvärr finns det ju inte så mycket backup bakom Galletti och Maxi, och det är åt helvete! I egenskap av att vara folkets lag tycker jag Atletico ska spela som ett sådant, utan spelare som tror sig vara för bra för att behöva kämpa. Antonio Lopez var också riktigt usel!
Denna grova sågning av laget kan tyckas vara orättvis, då man i första halvlek ägde matchen. Men ett lag med de s.k. kvaliteterna bör spela bättre, för det var inte bara glöden det var fel på... Hur bra passningsprocent hade t.ex. Maxi?
Nej det här var bara för uselt... och sedan gör det ju sitt att jag om Atletico, Real och Juve hade vunnit sina matcher hade haft 13 rätt på Europatipset