Atlético - Forum

Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
Diskussionsforum Atlético
Champions Leagues gruppspel är lottat. Vilka tar sig vidare?
465 registrerade röster.
Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
465 registrerade röster.
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ![]() | 38 | 28 | 4 | 6 | 88 |
2 | ![]() | 38 | 26 | 6 | 6 | 84 |
3 | ![]() | 38 | 22 | 10 | 6 | 76 |
4 | ![]() | 38 | 19 | 13 | 6 | 70 |
5 | ![]() | 38 | 20 | 10 | 8 | 70 |
TOTALT 83246 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Olí Torres ( F.d.José Antonio Reyes) skrev:Fy f*n vad skönt med 3 blytunga poäng ikväll. Dock kryper pessimisten fram i mig en aning efter denna matchen och jag vill passa på att ifrågasätta Simeones val av lagkapten. Förstår inte hur Raul Garcia kan bli utsedd till detta då han gnäller efter i princip varje närkamp och lägger mer energi på domaren än på själva spelet. Låt Griezmann starta nu så vi får igång honom istället och låt RG8 hoppa in istället när motståndarna blivit lite trötta. Någon som håller med mig eller är jag helt ute och cyklar?
Alexander Ivanovski(red) skrev:@Villa/Silva: Då ska du höra hur det låter när man är här... Gåshud!
monoburgos skrev:är det någon som har källa på att koke sprang 17 Km mot olympiakos enligt uefas hemsida så står det 12,3 Km
zoran skrev:Atlético har inga problem med FFP. Inte i nuläget i alla fall. UEFA kollar ekonomin hos alla klubbar som deltar i deras turneringar med hjälp av Deloitte var tredje månad. I så fall skulle man vara på UEFA:s lista över klubbar som måste redogöra ännu mer tydligt kring sin ekonomi. Anledningen till att man fanns med på den där listan för två säsonger sedan var för att man hade skickat in rapporten till UEFA någon dag innan Deloitte hade sammanställt allt som skulle sammanställas. Man kompletterade bara med ytterligare dokument och sedan var det inget mer med det. Om det nu skulle uppstå problem (vilket jag har svårt att se..) så skulle det i så fall inte vara i samband med UEFA:s FFP-regler. I det här fallet handlar det snarare om LFP:s (spanska ligaförbundet) egna FFP-regler. De införde nämligen ett lönetak sommaren 2013 och alla klubbar i Primera División och Segunda División måste följa dessa regler. Atlético har ett lönetak på ungefär €85 miljoner (€105 miljoner om man ska tro nyare uppgifter) som de inte får gå över. Getafe fick exempelvis inte registrera Pedro León pg.a. just det här och detsamma gäller Stefan Šcepovic som sedemera gick till Celtic (som han hade nobbat för Getafe 24 timmar innan övergångsfönstret stängde förra månaden). För att registrera Cerci fick Gil Marín och Cerezo punga ut pengar ur egen ficka. Om det är sant eller inte vet jag inte, men det kan också vara en genomskinlig historia som är tänkt att få de att se bra ut. Vi kommer få reda på det nästa sommar när Señales de Humo publicerar klubbens ekonomiska rapport för 2014-2015. Det finns dock en överenskommelse om Correas övergång med San Lorenzo som ligger på €7,32 miljoner. I värsta fall köper klubben loss Correa och lånar ut honom vilket också är planen.
Mayo skrev:tja! tänkte bara fråga om ni tror Mayo spelar på onsdag? han har ju spelat alla matcher i ligan, men spelade inte senast. var han skadad eller roterar simieone målvakter?
Visar 1 till 30 ( av 83246 poster )