Atlético - Forum

Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
Diskussionsforum Atlético
Champions Leagues gruppspel är lottat. Vilka tar sig vidare?
465 registrerade röster.
Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
465 registrerade röster.
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ![]() | 38 | 28 | 4 | 6 | 88 |
2 | ![]() | 38 | 26 | 6 | 6 | 84 |
3 | ![]() | 38 | 22 | 10 | 6 | 76 |
4 | ![]() | 38 | 19 | 13 | 6 | 70 |
5 | ![]() | 38 | 20 | 10 | 8 | 70 |
TOTALT 83246 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Antonio López skrev:zoran/ Måste förlängts nyligen? För en månad sedan ryktades han till Fiorentina(?) något italienskt lag iaf, då var det juni 2014 kontraktet gick ut.
CosaFai? skrev:''Igår så berättade David De Gea i spansk radio att han kommer vara med och fira vid Neptunostatyn i Madrid om Atlético vinner Champions League.'' (från Johanna Garå's blogg).
gurra1993 skrev:Men då kan ju mou glöma costa
Conserva el Calderón! skrev:Verkligen inte. Vad gör vi efteråt? Hellre lägga ut €20-25 miljoner nu och ha honom i 10+ år än ha honom i ett år till och sen sota i flera år tills vi hittar någon liknande..
PROFETEN PUYOL! skrev:I ärlighetens namn så är Atletico knappast mycket sämre än oss och Real om man går efter spelare efter spelare i deras trupp. Annars så är jag enig med dig..
Barcelonistas skrev:Zoran - va de du som var med i Eurotalk? Helt ärligt detta säger jag som Barcelona fan men jag tycker Atletico är värda ligatiteln. Vrf? för ni har en sämre trupp än både Barca o Real samt att ni inte har samma förutsättningar då det är ganska så stor skillnad på ekonomi, spelare, osv. Men ändå ligger ni före och det är ett enormt jobb som Atletico har lagt ner och de jobbet tycker jag är lätt värt en ligatitel. Sen hoppas ja självklart på mitt eget lag.
Barcelonistas skrev:Zoran - va de du som var med i Eurotalk? Helt ärligt detta säger jag som Barcelona fan men jag tycker Atletico är värda ligatiteln. Vrf? för ni har en sämre trupp än både Barca o Real samt att ni inte har samma förutsättningar då det är ganska så stor skillnad på ekonomi, spelare, osv. Men ändå ligger ni före och det är ett enormt jobb som Atletico har lagt ner och de jobbet tycker jag är lätt värt en ligatitel. Sen hoppas ja självklart på mitt eget lag.
Luis Aragonés R.I.P skrev:60-40 till Barca favör köper ni det? 98-2 Real....
Dinho the artist skrev:#drake#visca#hobbit#smaug?
PROFETEN PUYOL! skrev:RK! Ingen blundar för att Neymar har slängt sig själv då och då, kritiken ligger i VEM som säger det med tanke på företeelserna som jag har lyft fram med all rätt. Inte ens du kan förneka detta om du försöker se saker och ting som den är :) Hade varit onekligen varit intressant ifall om vad som egentligen skulle vara "positivt" med Costas filmningar då hans välmenande auktioner drabbar bara honom själv och i förlängningen även Atletico.
Visar 1 till 30 ( av 83246 poster )