Atlético - Forum

Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
Diskussionsforum Atlético
Champions Leagues gruppspel är lottat. Vilka tar sig vidare?
465 registrerade röster.
Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
465 registrerade röster.
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ![]() | 38 | 28 | 4 | 6 | 88 |
2 | ![]() | 38 | 26 | 6 | 6 | 84 |
3 | ![]() | 38 | 22 | 10 | 6 | 76 |
4 | ![]() | 38 | 19 | 13 | 6 | 70 |
5 | ![]() | 38 | 20 | 10 | 8 | 70 |
TOTALT 83246 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
gurra1993 skrev:Hinner diego bli klar tills söndag?
Conserva el Calderón! skrev:Men om både Joshua och Óli lämnar öppnar det upp ytterligare en position i laget utöver Diego. Någon överraskning på g från ledningen?
Conserva el Calderón! skrev:Men om både Joshua och Óli lämnar öppnar det upp ytterligare en position i laget utöver Diego. Någon överraskning på g från ledningen?
belgaren skrev:Det mest troliga är ju att han tar Koke's position. Men jag kan även tänka mig honom centralt, bakom Costa, på bekostnad av Villa då. Och sen ha kvar Koke i en offensiv kantroll. En rakare 4-2-3-1 istället för 4-2-2-2.
Karl Pilkington (red) skrev:@rawkus Haha, okej. Känns skumt för oss på det här forumet att du inte sitter med atleti-halsduk inför en CL-match mot Milan men antar att de på Milan-forumet känner detsamma fast tvärtom.... :)
zoran skrev:Ge mig ditt mobilnummer så jag kan meddela dig när Diego Costa gjort hattrick och fått Méxes utvisad. Oh wait, vem är det jag påminner om på forumet? Hmm..
rawkus [siempre contra la peste blanca skrev:Haha, alltid samma visa, med all rätt ;O Har valt att inte se matcherna. Kommer dra och snorkla istället. Detta är alltsa andra gangen i mitt liv som detta intreffar(som jag som aktiv supporter fPojlt lagen dvs.). Skulle kännas pa tok för knasigt att jubla under dessa matcherna. EL finalen var en märklig och omtumlande upplevelse, nagot jag helst klarar mig utan framöver. Glad för det laget som gar vidar - vi lämnar det där ;O
Karl Pilkington (red) skrev:@rawkus Frågan är given... vilka kommer du hålla på? :)
Kakan_Atletico skrev:Everton o Atletico förhandlar om Mario Suarez, såg ett rappt rykte om det. Sannolikhet?
Bobban (red) skrev:Zoran är med i veckans avsnitt av Milans podcast!
Visar 1 till 30 ( av 83246 poster )