@gurra1993
De tror på Villa som är lika gammal som Saúl, Óliver, Manquillo och resten av den fina 1994-generationen. Jag tror att han kommer spela i Atlético B kommande säsong och möjligtvis få göra något inhopp i seniorlaget beroende på hur det går under Alfredo Santaelena. Vi får se. Jag har bara sett honom 5-6 gånger, men tycker att han saknar den där avgörande snabbheten. Tycker han skulle passa bättre i en släpande anfallsroll då han är väldigt kvick och har god teknisk förmåga.
@Kjelleman
Det kommer med stor sannolikhet inte komma några nyheter kring Papu Gómez innan slutet av juli eller början av augusti eftersom klubben jobbar på att försöka skeppa ut spelare som inte ska med till Sydamerika mellan 25/7-5/8. Under just den perioden tror jag något kommer ske, men det känns i nuläget som om Papu är en back-up plan om man inte skulle kunna värva en mediapunta som gör skillnad. När det gäller det defensiva mittfältet så verkar ledningen leta efter någon med liknande profil som Demichelis är i mittförsvaret: äldre, väldigt rutinerad, men som har något år kvar. Capoue vore en väldigt bra värvning, men det är svårt att genomföra med tanke på hans kontraktssituation samt Atletis kamp att försöka spara så mycket pengar som möjligt på potentiella nyförvärv. Sen är det ju så att Simeone med stor sannolikhet kommer flytta ned Koke på sin naturliga position om man inte hittar det man letar efter på övergångsmarknaden. Att släppa Toulalan till Monaco och erbjuda €1,5 miljoner plus någon canterano var verkligen ett självmål.