Har du bara otur när du tänker eller är det så att du är för dum för att räkna? Men eftersom jag är så snäll, och man ska ju vara snäll på sådana som inte vet bättre, så ska jag hjälpa dig förstå skillnaden på att prata om pengar.
Debuchy 5 miljoner pund
Mbiwa 6,7 miljoner pund
Gouffran 2 miljoner pund
Sissoko 2 miljoner pund
Haidara 2,5 miljoner pund
Där har du värvningarna i januari. Vi kan kasta in Ben Arfa också, fan, Cabaye för att verkligen slå på stort om den franska erövringen av England. Ben Arfa 5,75 miljoner pund, Cabaye 5 miljoner pund.
Det blir cirka 29 miljoner pund (vi avrundar uppåt så det ska se lite mer ut än vad det är) för 7 spelare.
Men SEN - å andra sidan, så har vi klubben som verkligen håller hårt i pengarna. Klubben som gör de ekonomiska klippen när det kommer till att använda pengarna - nämligen din klubb.
Kaka 65 miljoner euro.
Ronaldo 80 miljoner pund (eller 93,9 miljoner euro)
Det ger 158,9 miljoner euro för 2 spelare. (Men vi kan avrunda neråt i erat fall till 158 miljoner)
Och 2 spelare än väl ändå mindre än 7?
Och nog för att pundet är värt mer än Euron, men även en idiot inser - tror jag i alla fall, nu för tiden så vet man ju inte - att 29 miljoner pund är mycket, mycket mindre än 158 miljoner euro. Så då ställer jag frågan tillbaka - ska verkligen du snacka om pengar...?