Nu kommer jag inte lite sent efter mitt inlägg men ändå
Kakan Atletico / Jag vill skydda alla spelare, börja inte prata om Falcao då jag förutom Rawkus troligtvis var först med att skriva om att ja skulle vilja se han i vår tröja, då spelade han I Porto mitt "hat"objekt i Portugal, ville jag att någon skulle sparka ner/skada han då ? Nej verkligen inte jag vill se dom bästa spela och spelare som Dribblar och springer mycket får ta emot en massa smällar, antar att du inte gillar den sortens fotboll & då är frågan varför du följer La Liga ? Enligt alla i Sverige är det ju den största filmarligan av alla ju.
Tycker att "filmningar" är ett gissel i dagens fotboll, Dock vill jag Inte ha tbx den våldsamma fotbollen som fanns under 90-talet
Rawkus / Mourinho är en man av det moderna samh'ället, vinna & pengar är allt , hur man når dit är inte lika viktigt, Porto spelade ett spel som då var ovanligt i Portugal, men då man vann ligan, uefa-cupen & C.L med spelare som var totalt okända så tystade kritiken.
Angående Capel verkar han trivas väldigt bra i vår tröja och han är sjukt populär bland alla Supportrar och blev vald till bästa spelare förra månaden, tror jag det var. Han filmar inte alls, han kankse var influerad av den spanska filmandet innan i Sevilla haha obs det sista var "på skoj"