Börja fylla ut protestlistan mot värvningen av Tiago, helt onödigt och så bra är han inte att han kommer göra nån klasskillnad i laget som helhet, hade det vart Essien eller nån hade jag jag gärna haft 5 mittfältare, men Tiago är inte värt dom pengarna eller plats i truppen.
Sen Leo Franco da, han har gett klubb en del, men fy fan va trött jag blir på hans skador, tycker vi ska sälja han, göra Coupet till första målis och ha en av våra bästa unga målvakter som backup.
Tex förra året hade vi tur att vi hade så bra andra målvakt som Abbiati att täcka upp Leos skador, men det kan man inte ha varje år, det finns få lag i Europa som måste ha 2 klassmålvakter i laguttagningarna, jag tycker det är störande för laget och bygget att ledningen ens måste ha den huvudvärken att alltid ha en lika bra ersättare till Leo tillgänglig, nej fy fan, har fått nog, dags för Leo att gå vidare nu, känns lite hårt dömt av mig, men det är vad jag känner är bäst för laget och våra unga målvakter.
Tycker Assuncao va den smartaste värvningen i år, inte bara för att han är bra spelare men jag tycker RG fick ta för stort ansvar själv utan att vara så rutinerad, det blir nyttigt för RG att varva Assuncao nu i det hårda spelschemat om vi når CL.
Det som är mest positivt med brassens ankomst är hur mycket de yngre som RG och Nacho osv kan lära sig från honom, det va ett smart drag av ledningen för utvecklingen av våra unga på den platsen.