Pio Pio,
jag tänkte med att det var något sånt, bara det inte till exempel hade hänt honom något, så det var första gången på länge som Kun hörde hans röst. Något sådant skulle det med kunna vara ju!:)
Satt i skolan och filosoferade kring Atleti. Aguirre är kanske rätt man för oss?
För det första, så tog han oss till en sjundeplats förra säsongen, vilket får ses som bra då han fick ett redan färdigköpt lag när han kom. Seita, Maniche och Kun var väl redan köpta om jag minns rätt?
Dessutom, i år har framförallt vår defensiv förbättrats avsevärt, likaså vårt anfall och spelet i sig. Tänker man efter, vi har fyra raka nollor nu, och i den senaste matchen spelade vi med en nästan helt nykomponerad backlinje, dessutom med en ny målvakt. Det tyder väl på en viss styrka? Dessutom så är spelet i år avsevärt bättre än föregående år, i alla fall efter vad jag har hört. Vi skapar chanser, och enligt mitt tycke(kanske lite väl subjektivt, men ändå) har vi en av Europas bästa trupper.
Vinst och säkrat UEFA-cupsavancemang ikväll?
Per.lesra,
kolla på den officiella hemsidan, tror man kan köpa mer än bara matchtröjor där!