Tycker inte Diaby är ett logiskt förslag eftersom vi redan har det packat på mittfältet.. Garcia, Luccin, Costinha, Diego, Jurado, Maxi, Petrov, Miguel.. Där dessutom Diego, Jurado och Miguel har större potential än Diaby.. För mig är Luccin och Garcia det perfekta innermittfältet.. Båda är tvåvägsspelare.. Sen tycker jag att vi glömt ta upp spelare ur dom egna leden dom senaste åren.. Vilket jag är ganska orolig över då b-laget innehåller en hel del potential.. Dags att hämta upp David Rodriguez för att fylla ut anfallssidan.. Där vi vet vet att förutom Kun och Torres så kan även Diego och Maxi spela.. Skulle även vilja se Marqués och Victor Bravo bli truppspelare nästa säsong.. Då har vi löst lite av problemt med hjärta i laget iallafall.. Sen efterlyser en till kompetent högerback som är jämnare och kan gör Seita till backup.. Vet inte riktigt hur bra Kily är men har några matcher där han gör supermatcher varvat mer bottennapp.. Men potential finns det klart.. Tycker vi har för många medelmåttor i överlag som Mista, Costinha, Seita, Ze Castro, Pernia osv.. Jag vill ha en ordentligt stark förstaelva.. sen resten av truppen ska vara b-lags talanger och typ Jurado, Miguel, Diego osv..