Celta Vigo flyttades upp från Segunda Division förra säsongen, lite skillnad, gubben.
West Ham mittenlag i La liga? Med det spelet de presterat i PL? Jovars, och Ronaldinho är på väg till Newcastle.
Nu ska man inte snacka om hur många lag som kan vinna ligan utan hur många som kan vinna matcher mot de större lagen. Men visst, nu har jag inte informationen framför mig men hur längesen var det något annat lag än Arsenal, Man Utd, Chelsea och Liverpool som vann ligan? Och om man inte räknar med Chelseas nya makt inom fotbollen, alltså bortsett från de två senaste åren hur längesen var det något annat lag än de tre andra stora vann ligan i England?
Real Betis och Athletic Bilbao är två lag som kan åka ur i år, Bilbado använder sig bara av basiska spelare, tänk på det också.
Nåväl, tänkte att det kunde bli en sån här jämförelse så jag lägger mig. Även om du svarar riktigt klyftigt så kommer jag inte att svara på ditt inlägg. PL är en bra liga, Aftonbladet är en bra tidning och Alan Smith är det bästa England har att erbjuda.
Puss. =)