Atlético - Forum

Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
Diskussionsforum Atlético
Champions Leagues gruppspel är lottat. Vilka tar sig vidare?
465 registrerade röster.
Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
465 registrerade röster.
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ![]() | 38 | 28 | 4 | 6 | 88 |
2 | ![]() | 38 | 26 | 6 | 6 | 84 |
3 | ![]() | 38 | 22 | 10 | 6 | 76 |
4 | ![]() | 38 | 19 | 13 | 6 | 70 |
5 | ![]() | 38 | 20 | 10 | 8 | 70 |
TOTALT 83246 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Gustav33 skrev:Marcelo: "Atlético spelar bara på ett sätt, långa bollar och springa" James: "De försöker alltid dra på sig frisparkar och spela fult" Isco: "De ger oss alltid mer sparkar och vi får korten" Siempre llorando. Vikingos siempre llorando...
Antonio López skrev:Marcelo sa att Atlético endast spelade på långbollar och att försöka skapa chanser efter det, vad har du att säga om det? - Det är hans åsikt vilket jag respekterar och jag förstår vad han menar. Cholo och hans stora jävla käft. Arroganta sate.
Gustav33 skrev:Marcelo: "Atlético spelar bara på ett sätt, långa bollar och springa" James: "De försöker alltid dra på sig frisparkar och spela fult" Isco: "De ger oss alltid mer sparkar och vi får korten" Siempre llorando. Vikingos siempre llorando...
paniagua skrev:En liten miss smög sig in i artikeln med spelarbetyg: det är inte första gången Torres slår Real. Han slog dem spelandes med Liverpool i CL. Däremot är det första gången han slår dem (i seniorsammanhang) med Atleti.
Vattenpipita skrev:Grattis gubbar. Ni spelade ut oss taktiskt. Jag vet inte hur man besegrar er. Eller jo - om vi litar på en bestämd offensiv taktik kan det gå. Men vi bjuder in er för mycket. Ni är som Spartacus. Ni vinner. Hur vinsten ser ut spelar ingen roll. Ni filmar, spelar grisigt men i slutändan vinner ni. Tyvärr för er del är det svårt att vinna la liga med 4-4-2 som ursprungstaktik. Arbeloa är ett svin. Arda och Koke är kungar
Vattenpipita skrev:Grattis gubbar. Ni spelade ut oss taktiskt. Jag vet inte hur man besegrar er. Eller jo - om vi litar på en bestämd offensiv taktik kan det gå. Men vi bjuder in er för mycket. Ni är som Spartacus. Ni vinner. Hur vinsten ser ut spelar ingen roll. Ni filmar, spelar grisigt men i slutändan vinner ni. Tyvärr för er del är det svårt att vinna la liga med 4-4-2 som ursprungstaktik. Arda och Koke är kungar
Silverlund skrev:Sicken match, sicken publik!! Skönt för Oblak att visa sitt rätta jag i en match (äntligen) och jag säger bara; Lucas, grymt imponerande! Tror inte backlinjen gjorde ett fel idag... Ät den paniagua...;)
belgaren skrev:Goool!! Vem är bollkallen som firar med Simeone? Sjukt skön.
Visar 1 till 30 ( av 83246 poster )