Atlético - Forum

Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
Diskussionsforum Atlético
Du måste vara inloggad för att kunna kommentera.
Är du inte medlem? Klicka här för att registrera dig.
Champions Leagues gruppspel är lottat. Vilka tar sig vidare?
465 registrerade röster.
TOTALT 83246 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.

Luff
27 september 2006, 19:45
Ni kan ju alltid gå till blocket och kasta bort en tusenlapp på en biljett.. ;)
Vet inte riktigt om det är så populärt att ha en atletitröja på norra, sverigeläktaren.. :P

Elwis
27 september 2006, 19:14
Ändrades: 27 september 2006, 19:14
Jag önskar att jag hade biljetter till matchen, och haft en plats på kortsidan. Jag skulle då ha visat min Atletico-tröja (en retro) =)

Rojiblanca (fd. Lamps8)
27 september 2006, 18:55
senken // Jag bor med i Umeå! :P och jag ska till Sthlm.

senken
27 september 2006, 17:31
Rueda, då ser du mig efter att spanien nätat :D sitter bakom en kasse :)

Rueda
27 september 2006, 16:39
Skulle också vilja gå på matchen men var för sent ute, som Andero.. :( får bli framför tvn, menmen hoppas man ser någon i publiken med atletitröja :)

Sen en tid nu har jag en personlig blokad mot Lagerbäck, detta innebär att landslaget kommer i kläm. Tittar på U21 landslaget istället, tror inte jag missar något när jag bojkottar landslaget.
Pernia har ju inte gjort bort sig i Landslaget men inte spelat i någon liga match än, Lopez borde ju ta vänsterbacksplatsen i landslaget nu eller?

Lippan
27 september 2006, 16:19
Ändrades: 27 september 2006, 16:21
jag ska med dit, och jag tänker verkligen inte heja på sverige :D Jag har kört på Spanien länge och fortsätter med det, har inte bestämt om jag ska ha atleti eller spanien tröja än
hehe RESPEKT!!

Julia
27 september 2006, 15:36
Jag ska gå också gå på matchen. Ska bli väääldigt kul och overkligt att se Torres & grabbarna spela på riktigt. Längtar som satan :-D.

Jag ska självklart heja på Spanien när dom spelar mot Sverige. Egentligen vill jag heja på Sverige såklart men allt är Lagerbäcks fel att jag blivit såhär. Jag ska heja på varenda lag som spelar mot Sverige från djupet av mitt hjärta tills Lagerbäck får sparken!! Han har medelmåttat och ambitionsberövat Svensk internationell fotboll nåt fruktansvärt..
Hur kan man ens komma från Div3 till juniorlandslaget sen till landslaget.. Han har aldrig vunnit en cup, en serie, en turnering eller medalj även i div3.. Han har ingen internationell erfarenhet, vare sig som spelare eller tränare.. han har inte ens meriter från Elitnivå inom Svensk fotboll!! Och denn människa ska leda oss till internationell framgång.. hahaha.. varför har man ens anställt en sån omeriterad tränare och dålig lagledare också..
Heja Spanien och Island!! heja heja heja!!
Det va ett tag sen Madrid derbyt va en toppmatch.. vid vinst går vi om Real med 2 poäng.. kan ju inte bli mer spännande än så.. Vi måste ha ett av ligans mest farliga uppställningar på offensiv planhalva.. Torres, Agüero, Maniche, Maxi och Petrov.. kan vi få dom 5 samspelta så finns det inte många försvar som kan stoppa oss..
Jag blev faktiskt lite "imponerad" av att se Valencias lagbygge sist.. hade inte tänkt på det förut men Valencia hade 8 eller 9 spanjorer på plan tror jag.. Det är ju positivt.. Tycker fler Spanska talanger ska få spela.. även hos oss.. Men Agüero, Maxi och Perea byter jag inte ut mot alla Spanska talanger i världen.
Tror att Agüero kommer att näta mot Real, undra vem Real kommer att sätta som högerback nu, är det Bravo så lär Petrov ha lite kul. Ävan fast köttbulls/kaninen inte varit i farten på sistonde så har han ett läskigt facit mot oss. Hoppas vi slipper han i derbyt för en gångs skull.. Resten av dom kan vi hantera tror jag..

Eronisco
27 september 2006, 11:56
Tänkte också gå på Spanienmatchen, men var ute för sent.
Att älska Spanien, javisst. Men att hålla på de mot Sverige? :-O :-P

aleti
27 september 2006, 11:51
Ämne: har vi 19.00 matchen....
real-atletico börjar kl. 18,00 inget annat själv ska till Madrid på fredag jag är från Madrid
real-atletico börjar kl. 18,00 inget annat själv ska till Madrid på fredag jag är från Madrid

senken
27 september 2006, 09:19
hehe :)
Hahaha! Jag antar att det är rätt kallt? men inte så värst :P som hos dig ibland ;)

Adore_Anita
27 september 2006, 01:33
Ah de går verkligen inte att missa de ;)
Ahaa Umeå :), Äre inte kallt där uppe :/,
Haha nä ja bor i Norrköping :)

senken
27 september 2006, 01:27
Haha, jaa samma här :) klubben är ju underbar!
Okej! låter najs=) Nej bor uppe i Umeå :P Du bor i stonkis?

Adore_Anita
27 september 2006, 01:13
Ahaa okee jo men samma här faktiskt fast sen så insåg ja att de va bah inte för hans skull ja började gilla atleti :P
Aha nice, ja du vi e 5 st som ska kollaa på matchen :D.
Bor du i sthlm lr?

senken
27 september 2006, 01:09
Jaa, Torres är orsaken till att jag började kolla på Atletico :) Jag är väldigt glad att jag gjorde det=)
Ska se med en kompis :) Du då?

Adore_Anita
27 september 2006, 01:07
Ahaa e Torres din hjälte med eller?
Jo förfaan ska både fota och filma på mobilen innan ja svimmar nog :p
Ska du se matchen själv eller med någon?

senken
27 september 2006, 01:05
hehe okej! :)
Ja det ska bli så jävla sjukt :) kommer att vara overkligt att se Torres, my love :)
Ska fota som tusan!

Adore_Anita
27 september 2006, 01:04
Ahaa va kul, Tyväärr har ingen atleticotröja men har en spanientröja men ska nog ha vanliga kläder men självklart hejar man på spanien :D,
Blir nog en kick att få se alla bra spanska spelare spela live :D

senken
27 september 2006, 01:02
Härligt! :)
Tänkte höra om det är någon fler än jag som tänker bära Atleticos Färger? :P Har ingen Spanientröja och tänker inte heja på Sverige :P

Senken
Jag ska på den matchen :D, Nåra fler som ska dit eller? Vilka tror ni vinner?
Jag tror och vet att Spanien kommer vinna den matchen, tycker inte att sverige har ett stabillt lag just nu :p

Adore_Anita
27 september 2006, 01:01
Senken
Jag ska på den matchen :D, Nåra fler som ska dit eller? Vilka tror ni vinner?
Jag tror och vet att Spanien kommer vinna den matchen, tycker inte att sverige har ett stabillt lag just nu :p

Luff
27 september 2006, 00:46
Jag ska :)

senken
27 september 2006, 00:31
Vilka äre som ska på matchen mellan Sverige och Spanien i oktober?=)

senken
26 september 2006, 23:50
4 nya B-lagslirare tränade med A-laget idag
http://www.clubatleticodemadrid.com/en/atleticoaldia/noticias?id=787
Lippan
26 september 2006, 23:28
Ändrades: 26 september 2006, 23:29
Ja, kl 19 på söndag SKA de visa matchen, barca lördag, och real visar de ju alltid, så de e ju klart som korvspad att de visar den

skidrow
26 september 2006, 21:44
fast man vet ju aldrig nuförtiden verkar det som...

skidrow
26 september 2006, 21:42
på fotbollskväll igår stod det att dom skulle visa vår fajt. sändningen börjar 18.30!

Deion (red)
26 september 2006, 21:07
har vi 19.00 matchen på söndag eller? För Bilbao-Barca är den sena matchen på lördag och Valencia-Gimnastic är 21.00 matchen på söndag på tv4+ ..
Står inget annat..

senken
26 september 2006, 18:36
Razor / Lucas är off OCH def ;) den ultimata tvåvägsspelaren ?=) bra teknik(som sagt brasse) och bra passningar osv :)
Ful är han också så han borde vara något utöver det vanliga på planen :)
Visar 1 till 30 ( av 83246 poster )