Jag ska självklart heja på Spanien när dom spelar mot Sverige. Egentligen vill jag heja på Sverige såklart men allt är Lagerbäcks fel att jag blivit såhär. Jag ska heja på varenda lag som spelar mot Sverige från djupet av mitt hjärta tills Lagerbäck får sparken!! Han har medelmåttat och ambitionsberövat Svensk internationell fotboll nåt fruktansvärt..
Hur kan man ens komma från Div3 till juniorlandslaget sen till landslaget.. Han har aldrig vunnit en cup, en serie, en turnering eller medalj även i div3.. Han har ingen internationell erfarenhet, vare sig som spelare eller tränare.. han har inte ens meriter från Elitnivå inom Svensk fotboll!! Och denn människa ska leda oss till internationell framgång.. hahaha.. varför har man ens anställt en sån omeriterad tränare och dålig lagledare också..
Heja Spanien och Island!! heja heja heja!!
Det va ett tag sen Madrid derbyt va en toppmatch.. vid vinst går vi om Real med 2 poäng.. kan ju inte bli mer spännande än så.. Vi måste ha ett av ligans mest farliga uppställningar på offensiv planhalva.. Torres, Agüero, Maniche, Maxi och Petrov.. kan vi få dom 5 samspelta så finns det inte många försvar som kan stoppa oss..
Jag blev faktiskt lite "imponerad" av att se Valencias lagbygge sist.. hade inte tänkt på det förut men Valencia hade 8 eller 9 spanjorer på plan tror jag.. Det är ju positivt.. Tycker fler Spanska talanger ska få spela.. även hos oss.. Men Agüero, Maxi och Perea byter jag inte ut mot alla Spanska talanger i världen.
Tror att Agüero kommer att näta mot Real, undra vem Real kommer att sätta som högerback nu, är det Bravo så lär Petrov ha lite kul. Ävan fast köttbulls/kaninen inte varit i farten på sistonde så har han ett läskigt facit mot oss. Hoppas vi slipper han i derbyt för en gångs skull.. Resten av dom kan vi hantera tror jag..