Arsenal - Forum

Liga: Premier League
Arena: Emirates Stadium
Arsenal - Forum
Liga: Premier League
Arena: Emirates Stadium
Arsenal - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ![]() | 4 | 4 | 0 | 0 | 12 |
2 | ![]() | 4 | 3 | 0 | 1 | 9 |
3 | ![]() | 4 | 3 | 0 | 1 | 9 |
4 | ![]() | 4 | 3 | 0 | 1 | 9 |
TOTALT 1407557 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Snorky skrev:Underbart shithousery som kanske skulle kunna generera ett gult men det känns som det inte spelar så stor roll i slutändan ändå.
What up? (Red.) skrev:är det inte bättre att du skriver till mig direkt istället för att ge mig gliringar medan du skriver till andra? fjantigt som vanligt av dig.
Hector=Tierney skrev:Måste verkligen lyfta fram Partey idag, vilken insats av honom. Han såg så mycket piggare ut idag, typ som han blivit snabbare. Man kände igen honom när han snabbt pressade spelare. Hoppas det är något han fortsätter med!
Wilsh #19 skrev:Båda våra svenskar hade jag tagit emot just nu. Tror både Gyökeres och Isak hade kunnat göra stor nytta i vårt lag. Blir intressant att se om någon av dessa blir Arsenalspelare nästa sommar.
Overmarsspeed skrev:På tal om Liverpool. De må leda tabellen för närvarande med de har alltså mött: Ipswich Brentford Ett dysfunktionellt United Nottingham Bournemouth ...och i nästa omgång tar de sig an mäktiga Wolves. Historiens snällaste PL-öppning på en säsong?
fredde aka özil skrev:Havertz 90 minuter och lyckas inte slå en pass haha. Otacksam roll idag
S-P skrev:Den här truppen hade mått så bra av en offensiv spelare med riktig power som är stark i övergångarna. En Martinelli på anabola som gör poäng.
S-P skrev:Mikel Arteta on Trossard’s second booking: “If you’ve played football or any sport, it’s less than a second [Trossard kicking the ball after the whistle
Zizou-Arsenal skrev:Det är bara små barn som hejar på liverpool och de kan inget om fotboll. De har nog missat att klopp dampade varje match. Så om någon är svin så var det / är det klopp / liverpool.
Krydd skrev:Fan vad stolt man kan känna sig efter en match som denna. Brukar inte läsa andra lags forum men idag ville jag läsa vad dem tyckte om city, döm av min förvåning när allt handlar om Arsenal och hur hemsk Artera är och att vi parkerade bussen. Love it!!! Vi har fan kommit långt om andra lags supporters fokuserar på oss!
Snorky skrev:Nu har jag läst allt, ett liverpoolfan gör en jämförelse mellan Arteta och Mourinho; det visar sig tydligen att Mourinho som snackar skit om sina spelare m.m. är charmig medan Arteta tydligen är ett svin? Visst, han står och härjar ute på linjen som typ 60% av alla tränare gör. Han gestikulerar precis lika mycket som Klopp gjorde och så är det tydligen något mer han gör för att bli osympatisk. Kan någon snälla förklara vad det är?
Snorky skrev:Nu har jag läst allt, ett liverpoolfan gör en jämförelse mellan Arteta och Mourinho; det visar sig tydligen att Mourinho som snackar skit om sina spelare m.m. är charmig medan Arteta tydligen är ett svin? Visst, han står och härjar ute på linjen som typ 60% av alla tränare gör. Han gestikulerar precis lika mycket som Klopp gjorde och så är det tydligen något mer han gör för att bli osympatisk. Kan någon snälla förklara vad det är?
fredde aka özil skrev:Havertz 90 minuter och lyckas inte slå en pass haha. Otacksam roll idag
Wilsh #19 skrev:Exakt, 0,5s läste jag.
Ratti skrev:Nu väntar Leicester, Southampton och Bournemouth. Väldigt viktigt att inte förlora idag. Vi har haft klart svårast schema och är bara två efter City.
Mesut!0Öziil skrev:Jag kollade om highlightsen och vet inte om det varit uppe här men. Kollar man vid Citys 2-2 mål direkt efter och så tar Haaland upp bollen och kastar den som det ser ut som bakhuvudet på Gabriel. Antingen är jag jävligt berusad eller så ser jag rätt:) På Viaplay ca matchminut 97:17 är sekvensen jag menar.
WinAdaKeoDix skrev:Läste att tre gula delats ut till utespelare för fördröjning hittills denna säsongen. Två av dom har resulterat i rött kort för Arsenal. Kan det stämma?
Hector=Tierney skrev:Det finns sätt att uppföra sig diplomatiskt och tala ordentligt. Menade inte Arteta skulle ut i media och skrika och visa känslor och vara förbannad. Menar mer att man måste pusha tillbaka, vi vill se att andra också får ett andra gult och sedan rött. Inte endast Arsenal. Konsekventa domare i ligan är något alla måste pusha för. Men läste nu lite som Arteta tala efter matchen. ”I’m expecting now 100 premier league games to be played 10 against 11. Det är såna kommentarer jag syftar på och lite till, den stilen.
Visar 1 till 30 ( av 1407557 poster )