Arsenal - Forum
Liga: Premier League
Arena: Emirates Stadium
Arsenal - Forum

Liga: Premier League
Arena: Emirates Stadium
Arsenal - Forum
64 registrerade röster.
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 10 | 8 | 1 | 1 | 25 | |
| 2 | 10 | 6 | 1 | 3 | 19 | |
| 3 | 10 | 6 | 0 | 4 | 18 | |
| 4 | 10 | 5 | 3 | 2 | 18 | |
| 5 | 10 | 5 | 3 | 2 | 18 | |
TOTALT 1415690 INLÄGG. JUST NU 71 INLOGGADE.
Mesut!0Öziil skrev:Hittar inte den på viaplay. Är det genom Prime du kollar?
Larcha skrev:Newcastle startar väldigt starkt. Sätt dit den nu bara. Liverpool kommer äta sig in
Arsenal 93 skrev:Partey Saliba Timber Zin Timber Saliba Rice Zin Hade kunnat undvika duon Kiwior Zinchenko ganska enkelt. Blir förvånad att Mikel väljer en så svag vänstersida, som upplagt för problem.
S-P skrev:Håller med, tycker Zinchenko är fantastisk.
Arsenal 93 skrev:Partey Saliba Timber Zin Timber Saliba Rice Zin Hade kunnat undvika duon Kiwior Zinchenko ganska enkelt. Blir förvånad att Mikel väljer en så svag vänstersida, som upplagt för problem.
Islington i världens mitt skrev:Alltid bättre utan skador och Kiwior är såklart en försvagning gentemot Gabriel. Men, jag tycker Zinchenko får lite för hård kritik. Han är otroligt bra framåt och har såklart gjort misstag, men inte så många som det låter här. Han är inte a-klass i man mot man, men annars ganska bra. Hittills tycker jag inte att Calafiori har varit bättre defensivt.
Wilsh #19 skrev:För mig var det det. Jag hade inte granskat det i detalj tidigare, men det är ju på den nivån att man undrar vad klubben gjort här. Helt galet skadebenägen och har varit så ända sedan han tog klivet upp i seniorfotboll.
Islington i världens mitt skrev:Alltid bättre utan skador och Kiwior är såklart en försvagning gentemot Gabriel. Men, jag tycker Zinchenko får lite för hård kritik. Han är otroligt bra framåt och har såklart gjort misstag, men inte så många som det låter här. Han är inte a-klass i man mot man, men annars ganska bra. Hittills tycker jag inte att Calafiori har varit bättre defensivt.
Wilsh #19 skrev:Merino är också skadad. Edit: My bad, var uppsatt på bänken nu såg jag. Stod på skadelistan tidigare.
S-P skrev:Om Partey är tillbaka hoppas jag han är högerback, Saliba och Timber centralt med Zinchenko till vänster.
Arsenal 93 skrev:Oroväckande med så mycket skador i backlinjen hela tiden. Jag vill vara positiv men jag klarar inte av Kiwior och Zinchenko. Ikväll startar båda. Gäller att vår offensiv är på topp för det kommer bli tufft bakåt detta. Om jag var Arteta hade jag spelat Rice bredvid Saliba och startat med Jorginho eller Merino på mittfältet. Att ha både Kiwior och Zinchenko i elvan känns allt annat än bra. Oavsett COYG vi ska ta detta ändå.
Ex_Malo_Bonum skrev:Kiwior löser detta. Vi spelar mot Manchester United. Inte City..
S-P skrev:Inga nyheter. Vi behöver göra om backsidan i sommar. Rätt synd när vi lagt så mycket pengar på försvarare redan.
Wilsh #19 skrev:Mm men kolla hans injury history på tex transfermarkt. Det är ganska oroväckande läsning.
What up? (Red.) skrev:Ja, transfermässigt den här sommaren visar sig ha varit skräp, typ. Såhär långt, vill säga! Två av fyra har knappt varit tillgängliga pga skador, och den tredje är lika dålig som han var i chelsea.
Wilsh #19 skrev:Det är chansen. Tråkig glaslirare vi fått in och så även Merino som knappt varit tillgänglig.
Wilsh #19 skrev:Det är chansen. Tråkig glaslirare vi fått in och så även Merino som knappt varit tillgänglig.
Antwanithy skrev:Börjar bli lite frustrerande faktiskt, bara hoppas han får bukt med problemen
BukayoSaka7 skrev:Nu spelar de dock större roll när Calafiori missar också.. gäller och gå på offensiven idag.
Visar 1 till 30 ( av 1415690 poster )