Arsenal - Forum
Liga: Premier League
Arena: Emirates Stadium
Arsenal - Forum

Liga: Premier League
Arena: Emirates Stadium
Arsenal - Forum
327 registrerade röster.
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 31 | 21 | 7 | 3 | 70 | |
| 2 | 30 | 18 | 7 | 5 | 61 | |
| 3 | 31 | 15 | 10 | 6 | 55 | |
| 4 | 31 | 16 | 6 | 9 | 54 | |
| 5 | 31 | 14 | 7 | 10 | 49 | |
TOTALT 1445352 INLÄGG. JUST NU 22 INLOGGADE.
Dsg skrev:Med Sesko , Kepa och Zubi har vi börjat transferfönstret fantastiskt. Tycker Berta visar att han kommer bli en stor tillgång. Vi ser nya idéer och ett bra samarbete med Arteta. Äckligt nöjd hittills! Vi har fått vårt förstaval på alla positioner hittills som vi jobbat mot! Garcia backade vi ju ur när Berta kom och det var ju helt rätt!
Islington i världens mitt skrev:Vi har iofs inte värvat Sesko eller Zubimendi även om den sistnämnda verkar vara klar.
aimar skrev:60k går ryktena runt
Dsg skrev:Med Sesko , Kepa och Zubi har vi börjat transferfönstret fantastiskt. Tycker Berta visar att han kommer bli en stor tillgång. Vi ser nya idéer och ett bra samarbete med Arteta. Äckligt nöjd hittills! Vi har fått vårt förstaval på alla positioner hittills som vi jobbat mot! Garcia backade vi ju ur när Berta kom och det var ju helt rätt!
Sven Wolter skrev:5 miljoner pund och 60k i veckan för en backup-spelare som faktiskt kan vara bra beroende på humör? Helt klart taget. Mycket vettigare än att punga ut 20-25 miljoner pund för en tvåa när vi redan har ligans bästa målvakt. Ger oss utrymme för att ge full fokus på de positioner som vi behöver förstärka. Anfallare, ytter, backup till Saka, mittfältare (om Partey lämnar) och det ryktas även om ett ytterligare alternativ på mittbacken. Så länge det inte blir Sane på högern så rör det mig inte så mycket, allting är bättre än Sterling. Innan folk börjar skrika Nwaneri så är han med största sannolikhet tänkt som Ödegaards backup. Tror också att vi kommer att skifta formation något nästa säsong, för att återigen bli lite mer kreativa och lite mindre onödigt kontrollerande. En "pivot" med Rice och Zubimendi, och med Ödegaard längre fram och mer centralt för att få ut det bästa av honom. Detta beror dock lite på vilken sorts vänsterytter vi värvar, men blir det Rodrygo så gillar han att gå in centralt vilket gör att övriga spelare måste anpassa sig något. Att då ta in Zubi som vänstra mittfältaren och dra över Rice på högern ger oss bättre speluppbyggnad på vänsterkanten. Vänsterbacken blir också lite mer klassisk och kommer att gå på fler överlapp. Rice fyller på och hjälper Saka på högerkanten, medans Ödegaard blir mindre statisk och kan istället vara behjälplig på fler ytor.
Overmarsspeed skrev:Kepa är det något att hänga i granen egentligen? En gång i tiden världens dyraste målvakt men de senaste åren har han väl inte varit varken bu eller bä? Ja ja, som backup får det vara ok om summan stämmer.
Blejs skrev:Undra vilken lön Kepa kommer sitta på. Men väldigt bra summa som köps för en målis, som iaf jag är nöjd med som backup.
Pires79 skrev:Två helt olika mv. Ska man ändra spelet om Raya blir skadad? En är bra med fötterna den andra ok linje mv. Nej det inte mycket till logik med den värvningen när det inte passar i spelsystemet +hans attityd när han vägrade bli utbytt i en match som en annan skrev.
Dsg skrev:Fönstret stänger den 10e och öppnar den 16e igen.
BukayoSaka7 skrev:Sålänge dem är med under försäsongen är jag nöjd. Tycker de är de viktigaste och väldigt välbehövligt o kunna spela in sig
aimar skrev:Jag tror inte vi kommer göra någon värvning klar innan 1:a juli
BukayoSaka7 skrev:Fönstret stängs väl snart igen så dem får skynda på lite isf. Oavsett vad så tyder alla tecken att vi har ny anfallare.
aimar skrev:Inom en vecka alltså? Det var vågat. Eller ja snarare en copy paste på den videon Romano lade ut.
BukayoSaka7 skrev:EXCLUSIVE: Benjamin Šeško to Arsenal is 100% done, per sources. Final paperwork being sorted, expect official confirmation in mainstream media over the next week or so. Major coup for the Gunners! Arteta and Berta have there man looking like he will continue to wear the number 30 shirt 🔴⚪ Arsenal still in talks with Rodrygo camp deal looking positive progressing well! 🇧🇷 @Arsenalinsider5
Wilsh #19 skrev:Det tror jag han kommer. Ganska övertygad om att han fått någon form av garanti, annars är jag rätt säker på att han hade tackat nej. Han kommer såklart få chansen om Raya inte presterar och utöver det ta cuperna.
Wilsh #19 skrev:Det tror jag han kommer. Ganska övertygad om att han fått någon form av garanti, annars är jag rätt säker på att han hade tackat nej. Han kommer såklart få chansen om Raya inte presterar och utöver det ta cuperna.
BukayoSaka7 skrev:Klagar inte alls, kommer ju knappt spela. Som te x neto stod väl bara 1 match
Antwanithy skrev:Mycket bra, exakt den typen av deal vi ska göra för en back up målvakt. Han är bättre än både Neto och Ramsdale
Visar 1 till 30 ( av 1445352 poster )