Djurgården - Forum
Liga: Allsvenskan
Djurgården - Forum

Liga: Allsvenskan
Djurgården - Forum
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 3 | 30 | 14 | 10 | 6 | 52 | |
| 4 | 30 | 16 | 3 | 11 | 51 | |
| 5 | 30 | 13 | 10 | 7 | 49 | |
| 6 | 30 | 13 | 10 | 7 | 49 | |
| 7 | 30 | 13 | 9 | 8 | 48 | |
TOTALT 2287149 INLÄGG. JUST NU 17 INLOGGADE.
Piotrs Avslutsfot skrev:Kidsen har t.om en insta. Lägg några mill euro på detta, ge Tino ett liv i Sverige igen. Om några år är barnen tonåringar och spelar i blårandigt. Cirkeln sluts.
Tommi Vaihos överstegsfint skrev:Hur gammal e hans son nu? Han som ägde intervjuerna på DIFTV. Sonen borde längta hem iaf. Köra en mediakurs med Wille.
Piotrs Avslutsfot skrev:Jag säger inte att han är klar... men han är klar...
Tommi Vaihos överstegsfint skrev:Dvs helt orealistiskt för oss??
Prinsen Ekong skrev:Tänk att vi spelade med Olunga och Tino på topp ett tag. Dock var det ju inte världens bästa mittfält och backlinje även om Mange och en ung Karlis var där bakom.
Knievel skrev:Henrik skulle aldrig kasta iväg den summan pengar i en övergång.
Piotrs Avslutsfot skrev:Citerar artikeln: "Summor det snarare handlar om som han kommer kosta uppges ligga på omkring 2-4,5 miljoner euro – möjligtvis 5 miljoner inklusive bonusar." Nu rycker det tamefan i baguetten. Öppna lädret!
Prinsen Ekong skrev:2-3 miljoner och det är bara att köpa!!!
Tommi Vaihos överstegsfint skrev:Hur gammal e hans son nu? Han som ägde intervjuerna på DIFTV. Sonen borde längta hem iaf. Köra en mediakurs med Wille.
Tommi Vaihos överstegsfint skrev:Kolla in Tinos instagramstory. Tränar i DIFtröja
Tommi Vaihos överstegsfint skrev:Nix tyvärr. Missade hela "cm" eran men vet dom är jävligt kult. Något jag missade tyvärr. Var för ung. Gick köpa Källström från Häcken osv va? Blev världsklass haha
Sorbril skrev:Starkare trupp Starkare startelva Starkare bänk Överlägsen publik. Den gröna jätten somnar om ca 16.00 Sön.
Prinsen Ekong skrev:Spelade du 2001?
Tommi Vaihos överstegsfint skrev:Men tar lite emot. 1860 Munchen är mitt go to FM-lag sedan 2005.
Prinsen Ekong skrev:Även Bayern München- 1860 München passar in där.
Prinsen Ekong skrev:Även Bayern München- 1860 München passar in där.
Tommi Vaihos överstegsfint skrev:Djurgården - Bajen ska ju jämföras med FC Barcelona - Espanyol. Eller Real Madrid -Getafe.
Prinsen Ekong skrev:Tror faktiskt ärligt på 4-0. Ingen hybris, bara känslan jag har. Vårt underlag, vår form, vår offensiva elva, Lucas sista match, Tokmac. Ja allt pekar på det!
IIIBlåIII skrev:Exakt så!
DIFARÄTT (rsvrnmäarä) skrev:Såja En till som tycker det är dax för ny storseger mot de frånkörda ettolvor som kär sig i mellanmjölksfärger! Lillbajen kommer vi säkert före för sjätte året i rad, nu vill vi se dem förnedras rejält! 10-3-2 Frånkörningen fortsätter
Fade:ade ränder skrev:Finns noll anledning till att att sälja Dahl nu i sommar. Enda jag kan komma på är om man skulle anse Kosugi vara redo att ta över och prestera på samma nivå nu direkt, vilket jag tvivlar på. Erbjuds vi 40-50 nu? Varför skulle vi inte få minst lika mycket i vinter? JWZ köper jag att vi säljer om vi kan plocka tex Rinne eller liknande fullgod ersättare. Piotr köper jag att vi säljer om vi kan plocka tex Witry där vi får en bättre spelare offensivt. Utgångspunkten ska alltid vara att vi säljer under vintern. Endast i vissa undantagsfall bör vi göra avsteg från detta.
Visar 1 till 30 ( av 2287149 poster )