Malmö - Forum

Liga: Allsvenskan
Arena: Eleda stadion
Malmö - Forum
Liga: Allsvenskan
Arena: Eleda stadion
Malmö - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
2 | ![]() | 22 | 14 | 3 | 5 | 45 |
3 | ![]() | 22 | 11 | 7 | 4 | 40 |
4 | ![]() | 22 | 10 | 8 | 4 | 38 |
5 | ![]() | 22 | 10 | 8 | 4 | 38 |
6 | ![]() | 22 | 12 | 2 | 8 | 38 |
TOTALT 2600046 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Mackan Halsti skrev:Mycket tveksamt om han nöjer sig med 300 k Euro för 2,5 års kontrakt när det fanns intresse från Turkiet och Israel. Dessutom är hans meritlista rätt så fin. Någonstans kring 1M € totalt eller strax under skulle jag tippa på. Men även den totalsumman är jäkligt bra i förhållande till vad ni fått, så grattis! Men er ekonomi måste vara extremt skör efter detta.
Wolfman skrev:Jag trodde det var Djurgården? Eller var det presspelet de uppfann samtidigt som de kom på att man ska träna?
Maräng skrev:Aik har eget kapital på 40msek, så deras ekonomi är inte så dålig.
Malmö som huvudstad skrev:Fast inte givet. Alla hans meriter är ju från före skadan. Har någon sett honom spela efteråt? Känns som att det kan bli precis hur som helst.
Effe skrev:De uppfann fotbollen.
IF Kamraterna skrev:Nja luktar ju succé faktiskt. Är nog du mer som hoppas flopp..
Molins artroskopi ger oss Pawels dans i eurytmi! skrev:Misslyckats att ta en plats i franska bottenlaget Reims som lirar med 3 centrala mittfältare alltså? Luktar flopp.
Godard skrev:Tydligen årets spelare för Midtjylland 2013 med nio gjorda mål från innermittfältspositionen. Jag förstår inte var Göteborg får sina pengar ifrån.
Nisses Vingar (fd D_IFK) skrev:Inget bekräftat men låter som 300k euro transfer fee. Gissar på sign-on på liknande summa. Affär på runt 5-6 miljoner gissar jag på. Betonar gissar, för inget är klart. Gren har ju sagt att vi inte gör några 10 miljoner SEK köp, så lär ju vara en bra bit under det. Gustav ska tydligen ha intresse från Turkiet. Skulle dock tro att detta är en komplettering av truppen men om vi får nåt bra bud på Gustav så kan vi släppa honom. Vill givetvis se honom stanna.
kronprinsen1910 skrev:Nu när vi är inne på området. När ska vi sluta köra ingen himmel inför andra halvlek? Missförstå mig rätt, den är hur bra som helst men det är en godnattvisa. Spelarna kommer helt av sig. Matchen är ju inte slut. Svårt att tända till på den. Men däremot hade det varit coolt att börja spontansjunga den när vi leder i en betryggande ledning i en betryggande minut i matchen .
Nisses Vingar (fd D_IFK) skrev:Då har vi iaf nåt gemensamt. Jag vill också se Hjalmar och Rogne spela. :)
Nisses Vingar (fd D_IFK) skrev:Inget bekräftat men låter som 300k euro transfer fee. Gissar på sign-on på liknande summa. Affär på runt 5-6 miljoner gissar jag på. Betonar gissar, för inget är klart. Gren har ju sagt att vi inte gör några 10 miljoner SEK köp, så lär ju vara en bra bit under det. Gustav ska tydligen ha intresse från Turkiet. Skulle dock tro att detta är en komplettering av truppen men om vi får nåt bra bud på Gustav så kan vi släppa honom. Vill givetvis se honom stanna.
Godard skrev:Jag tror tyvärr att man kan se dansken som en ersättare för Bjärsmyr. Gustav Svensson lär nämligen ta steget ner och bilda mittlås med Rogne. Jag som hade hoppats få se Hjalmar Jonsson i guldstriden!
Sittplatsguru skrev:Är det endast köpsumma och tillkommer sign-on? Nåväl, det kommer bli spännande i höst i alla fall. Kanske Gustav Svensson på väg bort??
Teddys krull och inget lull skrev:Svensson och Bjärsmyr ryktade sju till Cenclergirlibirligiri. Sket sig ju onekligen för Bjärsmyr, men kanske är något på g för Svensson?
Taget skrev:Någon som tror vi värvar något i sista minuten?
Nisses Vingar (fd D_IFK) skrev:Det säger du alltid. Varför tar du inte reda på det? Vi har en ekonomiskt prekär situation, men vi kommer ta oss igenom den.
IF Kamraterna skrev:Eller så gör vi en blåvitt-värvning. *Thomas Rogne ;) Hej då!
jaadam1 skrev:Göteborg gör alltså en Malmö FF värvning, kan både sluta bra och dålig. Blev petad i slutet av förrförra säsong efter att ha gjort 2+2 på 27 matcher. Fick sedan HALVT tillbaka sin plats förra året men skadade sig efter ett par inhopp och ett par matcher ifrån start. (Det var förövrigt då Stade Reims började klättra i tabellen) Fick sedan spelade de sista 5-6 omgångarna, innan han nu såldes. Gjord dock inte en enda poäng förra året. Blev framröstad som Midtjylands bästa spelare år 2013, det året kom dom dock på plats 6 av 12 lag.
Godard skrev:Tydligen årets spelare för Midtjylland 2013 med nio gjorda mål från innermittfältspositionen. Jag förstår inte var Göteborg får sina pengar ifrån.
Den oplockade primören skrev:Nog för att AIK kanske har en lite hackig ekonomi men den klubb som löper störst risk att gå in i väggen ekonomisk i jakten på att knäppa MFF är tveklös IFK. Säger inte att det är en dålig värvning (vet inget om spelaren) men det skriker panikvärvning sett till tidpunkt och lagets form.
Visar 1 till 30 ( av 2600046 poster )