Malmö - Forum
Liga: Allsvenskan
Arena: Eleda stadion
Malmö - Forum

Liga: Allsvenskan
Arena: Eleda stadion
Malmö - Forum
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 12 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 13 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 14 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 15 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
TOTALT 2649744 INLÄGG. JUST NU 31 INLOGGADE.
Magnus Persson skrev:Arber klar för Heerenveen för 18 MSEK. ECI 141 Malmö FF 159 SC Heerenveen
Corvus Corax skrev:Känns overkligt att vi skulle lägga 18 miljoner på en spelare och då är vi ändå rikare än Heerenveen. Sen hade jag inte varit helt nöjd om MFF betalat 18 miljoner för en spelare likt Zeneli d.v.s. han är nästan helt oprövad, knappt några U-21 landskamper, har en helt okej i AS bakom sig.
Malmö som huvudstad skrev:Eftersom det fortfarande är många som skriver PA när man menar Konate får vi väl dra det igen då. Pa = Konate PA = Patrik "Bjärred" Andersson
Magnus Persson skrev:Arber klar för Heerenveen för 18 MSEK. ECI 141 Malmö FF 159 SC Heerenveen
krlkm skrev:Mixaren, Faktum är att jag bara drog till med första bästa sökord som inte var en av de två andra kvinnorna som det skrevs om. Jag insåg iofs att det kunde vara roligt på ett långsökt sätt, men det var inte det som var syftet. Det hela bekräftas väl till viss del av att det var när någon plockade ut just den delen ur sammanhanget som folk uppfattade det som roligt. Och det hade nog fungerat precis lika bra med en manlig kollega.
Ploggepinn skrev:Första steget måste vara att banta truppen. Vilka ska bort? Hur många? Avd: NinjaDannes Bord
Dampsvamp skrev:Vad tror ni om våran Damian Kiwior? Drar han till Östersund eller får han kontrakt hos oss?
Malmö som huvudstad skrev:Eftersom det fortfarande är många som skriver PA när man menar Konate får vi väl dra det igen då. Pa = Konate PA = Patrik "Bjärred" Andersson
MrD skrev:Håller med, ge PA en hel säsong, sen jävlar blir det åka av.
MFFVärmdö skrev:Bland ca 5-6 spelare i allsvenskan som ev hade platsat hos oss tycker jag Haitam Aleesami vore intressant. I de matcher jag sett Götet spela tycker jag han imponerat stort. Förmodligen orealistiskt med en övergång men han är helt klart en jäkligt duktig försvarsspelare.
Ågesson1 skrev:Nu blev jag nyfiken. Nya rykten? MFF & Danne verkar för övrigt ha tätat till ordentligt. Bra! Det enda som kommer ut är det som man själv har intresse av.
MFFVärmdö skrev:Skåne40 Vilket, seriöst, sakligt och intressant svar du levererade på ämnet...
Vertigo skrev:... och nu förhoppningsvis Gustaf N...
Visar 1 till 30 ( av 2649744 poster )