Malmö - Forum
Liga: Allsvenskan
Arena: Eleda stadion
Malmö - Forum

Liga: Allsvenskan
Arena: Eleda stadion
Malmö - Forum
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 4 | 30 | 16 | 3 | 11 | 51 | |
| 5 | 30 | 13 | 10 | 7 | 49 | |
| 6 | 30 | 13 | 10 | 7 | 49 | |
| 7 | 30 | 13 | 9 | 8 | 48 | |
| 8 | 30 | 12 | 4 | 14 | 40 | |
TOTALT 2633159 INLÄGG. JUST NU 28 INLOGGADE.
Snokus skrev:Vintertullen: Sätt mig som etta på den dära listan då. Jag skäms inte för jag tycker det är platst. Köpelag med ett mörkt förflutet (Real), Köpelag utan historia (PSG) och ett lag som spelar 200 mil från sin hemmaplan (ok det är inte platst, det är för överlevnad). Den här jävla circusen som det bidrar till. Inför PSG gick det inte läsa nånting om MFF utan att Zlatan var nämnd en 10 gånger. Nu är det likadant fast med Ronaldo. Luften gick ur mig när vi cementerade vårt öde genom att inte göra mål mot HBK, som var betydligt viktigare än denna matchen. Med det sagt, det är något speciellt med en mörk höstkväll (nu är det förvisso bättre och varmare än vad det varit på hela sommaren!) i elljus och "övermäktiga" motståndare. Men någon hexelkessel tror jag inte vi kan ordna idag.
Walrus skrev:Haha, jag var faktiskt inte ett dugg sarkastisk. Real är förstås storfavoriter, men det är lika självklart att ni kan knipa en poäng om ni gör allt rätt och har marginalerna på er sida. Jag tillhör dem som tycker att det är extremt mycket roligare att följa ett svenskt lag i CL än ett gäng storlag som jag skiter högaktningsfullt i. Så mitt lycka till var ärligt menat.
sabani skrev:Jag skulle tippa att många araber håller på Real pga Benzema och innan dess Zidane (som många svenskar håller på PSG). Inte för att de hatar MFF. Förra året var det juggarna som höll på Juventus som var plastsupportrarna. Att skriva till någon "nu ska jag jobba för du ska också försörjas" är grövre än på gränsen i mina öron.
Husie skrev:helt sjukt för 15 år sedan stod man som en ung påg på stadion och funderade på vad som hade hänt om mitt MFF hade mött juventus,real madrid m.fl. 15 år senare är det verklighet. ses ikväll mina vänner!
eccepecce skrev:Misstänker att det var ett misslyckat göteborgsförsök till sarkasm, men tack ändå du har i själva verket helt rätt.
football_lover skrev:Hoppas inte jag får för många påhopp! Jag är inte bara MFF-supporter utan fotbollsälskare i allmänhet. Som kuriosa har jag spelat med både Martin Dahlin och Roger Ljung :) Jag är medlem i MFF men lyckats inte få biljett det hållet så jag löste det med mina fotbollskontakter i Spanien. Jag har en biljett till matchen ikväll på RM-läktaren. Någon som har på sittplats-sektion och vill byta? Har fått problem med ichias och kan inte stå hela matchen! PM:a
Sjugande sitt / Sektion 29 skrev:sant och ett stort tack
Walrus skrev:Tycker att det snackas lite väl mycket om hur chanslösa ni kommer att vara ikväll. Förra året vann ni ju bollinnehavet hemma mot Atlético, som några månader tidigare spelat CL-final, så det är väl uppenbart att ni faktiskt kan hävda er även på den här nivån. Lycka till!
Usch-en-mus skrev:Är det bara jag som längtar lite till försäsongen 2016?
Usch-en-mus skrev:Är det bara jag som längtar lite till försäsongen 2016?
Kl.00.01 (fd Kl.09.00) skrev:Intervju med en äkta madridfan på P4 nu. Han har följt dem sen 2002 och idag ska han se dem för första gången live. Han skulle ladda upp på Möllan med andra Madidsupportrar Sicken kille ! ;-) Plast är bara förnamnet. Ha det Blått !
Blå i exilen skrev:Det var fler blickar riktade mot oss 1979 under finalen.
Vikings rule Visigoths skrev:Ronaldo ska få betala för MFFs mellanår i AS!! På läktaren, på planen!
Visar 1 till 30 ( av 2633159 poster )